بهترین وکیل
موضوعات داغ

بهترین وکیل مرزداران

بهترین وکیل مرزداران، وکیل خوب در بلوار مرزداران، بهترین وکیل در شهرک آزمایش

بهترین وکیل مرزداران چه سوابق حرفه ای در کارنامه خود دارد؟

بهترین وکیل مرزداران با پانزده سال سابقه وکالت تخصصی می تواند به شما در پیروزی پرونده یاری رساند. در انتخاب وکیل خوب در مرزداران باید فاکتورهای متعددی از جمله دانش حقوقی، تجربه، سابقه وکالت وکیل در حوزه های حقوقی، درصد پیروزی وکیل مد نظر قرار گیرد. توصیه می شود قبل از اعطای وکالت، به تجربه و سابقه وکالتی وکیل توجه نمایید. برای مثال در صورتی که قصد تخلیه مستاجر خود را دارید، باید به وکیل متخصص ملکی رجوع نمایید. به این دلیل که وکیل ملکی به قوانین و روال دعاوی ملکی اشراف دارد و بهتر از سایر وکلا می تواند پرونده شما را وکالت نماید. اکیدا توصیه می گردد قبل از اقدام حقوقی، با بهترین وکیل پایه یک دادگستری درتهران مشاوره حقوقی رایگان انجام نمایید.

برترین وکیل غرب تهران در بلوار مرزداران
وکیل معروف مرجع معرفی بهترین وکیل در بلوار مرزداران تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در مرزداران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

وکلای سایت وکیل معروف، به صورت خاص و تخصصی وکالت ملکی شهر های تهران و مرزداران را می پذیرند. توصیه می شود جهت پیشبرد سریع پرونده، ابتدا با وکیل متخصص در آن رشته، مشاوره حقوقی رایگان اینترنتی انجام دهید.

تصویر کت شلوار و کروات بهترین وکیل مرزداران
وکیل معروف مرجع معرفی بهترین وکیل در بلوار مرزداران تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در مرزداران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

 برترین وکیل غرب تهران با چه فاکتورهای علمی  گزینش شده است؟

نام وکیل:   وکیل پایه یک دادگستری در مرزداران، مشاور حقوقی در مرزداران، وکیل رسمی در مرزداران، بهترین وکیل مرزداران، وکیل خوب در مرزداران، وکیل ملکی مرزداران، وکیل خانواده در مرزداران، وکیل کیفری در مرزداران
دسته های حقوقی:  پرونده های ملکی، پرونده های حقوقی، پرونده های کیفری، پرونده های خانوادگی، اختلافات بین المللی، اختلافات ملکی، دعاوی جرایم سایبری و اینترنتی، دعوای ارز دیجیتالی و صرافی آنلاین، گواهی انحصار وراثت، تقسیم ارث.
خدمات تخصصی حقوقی:  مشاوره حقوقی اینترنتی، مشاوره حقوقی تلفنی، تنظیم دادخواست حقوقی، تهیه شکواییه کیفری، تحریر لایحه دفاعیه، اخذ گواهی انحصار وراثت، تخلیه ملک مسکونی و تجاری در مرزداران، الزام به تنظیم سند رسمی ملک مرزداران، تنظیم قراراداد مشارکت در ساخت مرزداران
تخصص های کلای وکیل معروف:  فن بیان بالا، استدلال و استنتاج مواد قوانین، تخصص در لایحه نویسی، تجربه و سابقه ده سال وکالت، وکیل معروف.
درصد برد وکیل در پرونده:  با وجود اسناد و دلایل کافی، بسته به موضوع 97 درصد با پیروزی همراه خواهد بود.
حق الوکاله وکیل مرزداران:  بستگی به موضوع پرونده و میزان خواسته دارد و به صورت توافقی تعیین می گردد.
صابر عرب وکیل متخصص دعاوی ملکی در بلوار مرزداران
صابر عرب بهترین وکیل متخصص در بلوار مرزداران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در مرزداران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

صابر عرب وکیل متخصص دعاوی ملکی در بلوار مرزداران:

صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری، از اعضای  کانون وکلای دادگستری مرکز شهر تهران می باشد. وی فارق التحصیل رشته حقوق از دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری است و سابقه کار آموزی قضاوت نیز در سوابق حرفه ای ایشان موجود است. عرب از سال 1390 به فعالیت حرفه ای وکالت دادگستری مشغول بوده و در طی این سال ها دعاوی حقوقی و بین المللی گوناگونی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. عرب وکالت دعاوی مهم و جنجالی متعددی را پذیرفته است و به همین خاطر یکی از معروف ترین وکلای حقوقی تهران به حساب می آید. ایشان درطی  سال های اخیر اغلب وکیل ایرانیان خارج از کشور بوده است. از این روی از عرب به عنوان یکی از بهترین وکیل بین المللی تهران یاد می کنند.

 برخی از پرونده های معروف صابر عرب در محاکم داخلی و بین المللی:

وکیل شرکت بازرگانی فرتاک در دادخواهی حقوقی شرکت عمانی علیه شرکت ایرانی

وکالت از شرکت واردات و صادرات رایتک در پرونده واردات باتری اتوموبیل از کشور کره جنوبی

 ارائه خدمات حقوقی در پرونده امنیتی کیفری باند غیر قانونی پیوند کلیه به اتباع کشورهای خارجی

مشاوره حقوقی جهت گرفتن سند های برج پارمیس الهیه تهران به مالکین

انجام مشاوره حقوقی در پرونده دولتی 180 میلیون دلار ارز بانک مرکزی

قبول وکالت و انجام مشاوره به تجار وشرکت های بازرگانی ایرانی در کشورهای مختلف

قبول وکالت تخصصی در دعاوی جرایم ارز دیجیتال و صرافی های آنلاین

فعالیت وکالتی در دعوای کیفری جرائم سایبری و اینترنتی خارجی و داخلی

ارائه مشاوره حقوقی به ایرانی های مقیم داخل و خارج

قبول انجام داوری و پرونده های ملکی شهر های تهران و کرج. جهت اعطای وکالت به وکیل متخصص کرج با بهترین وکیل کرج مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین انجام دهید.

تصویر کارت تبلیغاتی بهترین وکیل مرزداران
وکیل معروف مرجع معرفی بهترین وکیل در بلوار مرزداران تهران

شماره موبایل مستقیم وکیل: 09125370071

آدرس دفتر شعبه یک: بلوار میرداماد، روبروی آزمایشگاه مسعود، پلاک 349

آدرس دفتر شعبه دوم: بلوار مرزداران، خیابان نسیبه، نبش گلستان ششم، پلاک 2

“حتما قبل از حضور در دفتر وکیل با ایشان هماهنگ نمایید.”

 

حق الوکاله برترین وکیل در مرزداران چگونه محاسبه می شود؟

بهتر است بدانید مطابق عرف،  مبلغ حق الوکاله وکلا و میزان و چکونگی قسط بندی آن به موضوع دعوا، مبلغ مورد اختلاف، خواسته دعوا و مالی و یا غیر مالی بودن دعوا بستگی خواهد داشت. عرفا دستمزد وکلا طبق قرارداد خصوص وکالت به صورت توافقی محاسبه و مقرر می گردد. حق الوکاله وکیل در پرونده های حقوقی و مالی، درصدی از کل میزان خواسته است که  بین 10 الی 30 درصد متفاوت است. اغلب در مبالغ بالا با توافق وکیل، امکان پرداخت حق الوکاله قسطی در یک یا چند قسط محتمل است. همچنین می توانید با بهترین وکیل در ایران از طریق پیام رسان های خارجی مانند واتس اپ و یا تلگرام مشاوره آنلاین رایگان انجام دهید.

حق الوکاله برترین وکیل در مرزداران
وکیل معروف مرجع معرفی بهترین وکیل در بلوار مرزداران تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران و مرزداران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

 

بهترین وکیل مرزداران درچه  پرونده های ملکی به موکلین کمک می نماید؟

همانطور که می دانید دعاوی ملکی سخت ترین و پیچیده ترین پرونده های حقوقی محاکم ایران هستند. از این روی تخصص و دانش حقوقی وکلا در نتیجه پرونده های ملکی بسیار حائز اهمیت و راه گشا است. در واقع بدون انتخاب وکیل متخصص ملکی، عملا شانسی در پیروزی پرونده نخواهید داشت. بهترین وکیل ملکی در تهران می تواند در انواع و اقسام مختلف دعاوی ملکی اعم از تخلیه ملک، خلع ید، خلع ید ملک مشاعی، رفع تصرف عدوانی، خرید و فروش ملک و آپارتمان و زمین، تحویل ملک و آپارتمان، الزام به اخذ سند رسمی، الزام به اخذ صورتمجلس تفکیکی و پایان کار، پرونده های مشارکت در ساخت، دعاوی ابطال اسناد رسمی، مطالبه خسارت، تخلیه مغازه و املاک تجاری، مطالبه اجور معوقه ملک و آپارتمان به شما یاری دهد.

تصویر کت شلوار و موبایل بهترین وکیل تهران در محله مرزداران
وکیل معروف مرجع معرفی بهترین وکیل در بلوار مرزداران تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در مرزداران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

 

برترین وکیل حقوقی در بلوار مرزداران در چه دعاوی خانوادگی تخصص دارد؟

بهترین وکیل خانواده در مرزداران در دعاوی خانوادگی اعم از طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زندگی مشترک، اخذ حضانت فرزند و حذف نام همسر از شناسنامه به ایرانیان مقیم داخل و خارج از کشور یاری می رساند. از آن جا که طلاق توافقی بیشترین آمار پرونده های دادگاه خانواده را تشکیل می دهد، سریع ترین طلاق برای ایرانیان داخل و خارج از کشور، طلاق توافقی است. چنانچه به دنبال طلاق فوری هستید توصیه می شود مقاله بهترین وکیل طلاق توافقی تهران را مطالعه نمایید.

 بهترین وکیل طلاق توافقی تهران با اخذ وکالت کنسولی از زن و شوهر مقیم خارج از کشور، در 20 روز کاری کلیه تشریفات قانونی طلاق را بدون حضور زوجین انجام می دهد. ایرانیان داخل کشور نیز می توانند با اعطای وکالت به وکلای سایت وکیل معروف تمام مراحل طلاق توافقی از ابتدا ( اخذ گواهی عدم امکان سازش) تا انتها ( امضای دفاتر طلاق در دفترخانه)  را به وکیل محول نمایند. تمامی این مراحل در 20 روز کاری توسط وکلای پایه یک در سایت انجام می شود.

تصویر بهترین وکیل مرزداران و موکل در زمان انعقاد قرارداد وکالت
وکیل معروف مرجع معرفی بهترین وکیل در بلوار مرزداران تهران

 جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در مرزداران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

برترین وکیل کیفری در مرزداران در چه جرائمی اعلام وکالت می نمایند؟

بهترین وکیل کیفری در مرزداران در کلیه پرونده های کیفری می تواند به موکلین خود کمک شایانی نماید. وکیل متخصص کیفری در بلوار مرزداران در دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، انتقال مال غیر، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، ضرب و جرح، سرقت، توهین و تهدید، افترا، قتل عمدی، جرایم غیر عمدی مانند تصادفات، تحصیل مال از طریق نامشروع، شرب خمر، ربا ارتشا، اختلاس، تصرف عدوانی، مزاحمت، جرایم سایبری و اینترنتی، کلاهبرداری ارز دیجیتال وکالت می نماید. همانطور که می دانید قانون گذار برای جرائم کیفری مجازات هایی همچون حبس، شلاق و جزای نقدی پیش بینی نموده است. لذا حتما قبل از طرح شکایت کیفری و یا حضور در محاکم کیفری با بهترین وکیل کیفری تهران مشاوره نمایید.

 

چکیده مقاله:

بهترین وکیل مرزداران در کلیه دعاوی  حقوقی، ملکی ، کیفری و خانوادگی در ایران به شما عزیزان در پیروزی  پرونده مساعدت می نماید. برترین وکیل در بلوار مرزداران می بایست در رزومه حرفه ای خود، تجربه و سابقه وکالت در  دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و بین المللی مختلف را دارا باشد. از این روی به ایرنیان داخل و مقیم خارج از کشور توصیه می گردد قبل از هر عمل حقوقی، با وکیل پایه یک دادگستری متخصص در آن موضوع، مشاوره حقوقی تلفنی و یا آنلاین و اینترنتی انجام نمایید. می توانید با کلیک بر روی تماس با ما از موقعیت و آدرس دفتر وکیل مطلع شوید.

 

برترین وکیل حقوقی در بلوار مرزداران تهران
وکیل معروف مرجع معرفی بهترین وکیل در بلوار مرزداران تهران

جهت مشاوره حقوقی آنلاین می توانید با وکیل پایه یک دادگستری صابرعرب فشافویه تماس بگیرید.

شماره تماس  09125370071

 

امتیاز کاربران: 4.5 ( 4 رای)

2 دیدگاه

  1. سلام.لطفا لوکیشن دفتر مرزداران را در سایت قرار دهید تا دسترسی مراجعه حضوری راحتتر شود.چون گویا دو خیابان گلستان در مرزداران هست.تشکر

    1. باسلام. بله درست می فرمایید. تصویر لوکیشن هر دو دفتر، در پایین صفحه سایت قرار گرقت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا