دعاوی خانواده
موضوعات داغ

وکیل حضانت فرزند دختر و پسر

بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران، گرفتن حق حضانت فرزند مشترک

وکیل حضانت فرزند چگونه حق حضانت دختر و یا پسر شما را اخذ می نماید ؟

وکیل حضانت فرزند پسر و دختر با پانزده سال سابقه وکالت تخصصی حق حضانت فرزندتان را می گیرد. در گزینش وکیل خبره حضانت باید فاکتورهای متعددی از جمله اشراف به قانون جدید حضانت فرزند، تجربه وکالت وکیل در پرونده های امور خانواده، درصد برد و موفقیت وکیل را ملاک  انتخاب قرار دهید بهتر است قبل از انتخاب وکیل جهت اخذ حق حضانت فرزند مشترک، ابتدا به سوابق وکالتی وکیل و تخصص وی توجه نمایید. برای مثال چنانچه قصد اخذ رای حضانت فرزند مشترک خود را دارید، باید به وکیل متخصص خانوادگی وکالت دهید. دلیل آن این که وکیل امور خانواده به قوانین و رویه دعاوی خانوادگی از جمله دعوای حق حضانت پسر و یا دختر اشراف دارد. شدیدا توصیه می شود قبل از هر اقدام قانونی یا حقوقی، با بهترین وکیل تهران مشاوره حقوقی رایگان تلفنی یا آنلاین انجام بدهید.

 

وکیل متخصص سلب حضانت فرزند از پدر
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

وکلای پایه یک دادگستری در سایت وکیل معروف ، به نحو تخصصی وکالت دعاوی امور خانواده مخصوصا اخذ حق حضانت پسر یا دختر را انجام می دهند. بهتر است در راستای  پیشرفت هر چه سریع تر پرونده، ابتدائا با وکیل خانواده در آن موضوع، مشاوره حقوقی ترتیب دهید. در صورت تمایل می توانید با بهترین وکیل ایران از طریق پیام رسان های خارجی مانند واتس اپ و یا تلگرام مشورت نمایید.

 

وکیل حضانت فرزند خارج از کشور
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

 

 بهترین وکیل خانواده از نظر سایت وکیل معروف چه ویژگی هایی دارد؟

نام وکیل:  وکیل پایه یک دادگستری حضانت فرزند، مشاور حقوقی در حضانت، وکیل رسمی  حضانت، بهترین وکیل حضانت فرزند دختر یا پسر، وکیل خوب حضانت فرزند دختر یا پسر، وکیل حضانت، وکیل خانواده در امور حضانت، وکیل گرفتن حق حضانت فرزند، حق حضانت فرزند مشترک..
دسته های حقوقی: پرونده های امور خانواده، پرونده های خانوادگی، اختلافات امور خانواده، دعاوی خانواده، دعوای اخذ حضانت فرزند دختر یا پسر. پرونده حضانت فرزند دختر یا پسر خارج از کشور.
خدمات تخصصی حقوقی:   مشاوره حقوقی اینترنتی، مشاوره حقوقی تلفنی، تنظیم دادخواست حقوقی، تهیه شکواییه کیفری، تحریر لایحه دفاعیه، تنظیم دادخواست حضانت فرزند، تهیه و تنظیم دادخواست گرفتن حق حضانت فرزند دختر،  دادخواست گرفتن حق حضانت پسر.
تخصص های کلای وکیل معروف:  فن بیان بالا، استدلال و استنتاج مواد قوانین، تخصص در لایحه نویسی، تجربه و سابقه ده سال وکالت، وکیل معروف.
درصد برد وکیل در پرونده:  با وجود اسناد و دلایل کافی، بسته به موضوع 97 درصد با پیروزی همراه خواهد بود.
حق الوکاله وکیل حضانت:  بستگی به موضوع پرونده و میزان خواسته دارد و به صورت توافقی تعیین می گردد.

 

وکیل حضانت فرزند بعد از طلاق
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

صابر عرب وکیل متخصص حضانت:

صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری، از اعضای  کانون وکلای دادگستری مرکز شهر تهران است. وی فارق التحصیل رشته حقوق از دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری وابسته به قوه قضاییه است و همچنین سابقه کار آموزی منصب قضاوت در سابقه کاری ایشان مشاهده می گردد. عرب از سال 1390 به فعالیت تخصصی شغل وکالت دادگستری مشغول است و در طول این چندین سال، پرونده های حقوقی و بین المللی متعددی را با برد به اتمام رسانده است. عرب وکیل پرونده های مهم متعددی بوده است و از همین روی ایشان یکی از معروف ترین وکلای  تهران به حساب می آید. وی درطول سال های اخیر بیشتر وکالت ایرانی های مقیم خارج از کشور را بر عهده داشته است. به همین جهت از عرب به عنوان یکی از بهترین وکیل بین المللی در تهران نام می برند.

 

 برخی از پرونده های معروف صابر عرب در محاکم داخلی ایران:

وکالت از شرکت تجارتی فرتاک در شکایت شرکت عمانی

وکیل شرکت واردات و صادرات رایتک در پرونده واردات باتری اتوموبیل از کشور کره جنوبی

 ارائه مشاوره حقوقی در پرونده امنیتی باند تبهکاری پیوند کلیه به اتباع خارجی

مشاوره حقوقی در راستای اخذ سند های برج پارمیس الهیه

انجام مشاوره حقوقی در پرونده جرایم اقتصادی 180 میلیون دلار ارز دولتی

پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی به تجار وشرکت های بازرگانی ایرانی در کشورهای متعدد

قبول وکالت در پرونده های جرایم ارز دیجیتال و صرافی آنلاین

فعالیت وکالت در پرونده جرائم سایبری و اینترنتی

ارائه مشاوره حقوقی به ایرانی های مقیم خارج از کشور و وکیل حضانت فرزند

انجام داوری بین الملی در خصوص اختلافات قراردادی  تجار ایرانی با تجار خارجی

اجرای رای خارجه بین المللی در دادگاه صالح

بهترین وکیل حضانت چکونه حق حضانت دختر و پسر مقیم خارج از کشور
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

                                                                                                                             

شماره موبایل مستقیم وکیل: 09125370071

آدرس دفتر شعبه یک: بلوار میرداماد، روبروی آزمایشگاه مسعود، پلاک 349

آدرس دفتر شعبه دوم: بلوار حضانت، خیابان نسیبه، خیابان گلستان ششم، نبش گلستان ششم، پلاک 2

“حتما قبل از حضور در دفتر وکیل با ایشان هماهنگ نمایید.”

 

حق الوکاله برترین وکیل حضانت فرزند به چه میزان است؟

میزان حق الوکاله بهترین وکیل حضانت فرزند و مبلغ و نحوه اقساط آن با توجه به هر پرونده متفاوت است. همانطور که می دانید جهت اخذ حق حضانت بایست دلیل محکمه پسندی وجود داشته باشد . قاضی دادگاه خانواده به استناد آن دلیل قانونی، حق حضانت را به هر کدام از زوجین اعطا می نماید. لذا مبلغ حق الوکاله وکیل حضانت، با توجه به دلایل هر پرونده، جنسیت فرزند مشترک، سن فرزندان مشترک، دلیل اخذ حق حضانت بستگی خواهد داشت. اغلب حق الزحمه وکلا طبق قرارداد خصوص وکالت به صورت توافقی فی مابین طرفین تعیین می شود. در مبالغ بالا با توافق وکیل، امکان پرداخت حق الوکاله به صورت اقساط در یک الی دو قسط وجود دارد. عرفا مبالغ حق الوکاله وکیل حضانت از 50 میلیون تومان شروع می شود. بهتر است جهت اظلاع از آخرین قیمت حق الوکاله با بهترین وکیل خانواده در تهران تماس بگیرید.

 

حق الوکاله برترین وکیل حضانت فرزند
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

برترین وکیل متخصص در دعاوی حضانت در چه پرونده های خانوادگی دیگری قبول وکالت می نمیاد؟

بهترین وکیل حضانت فرزند دختر و پسر در دعاوی متعدد خانوادگی از جمله طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زندگی مشترک، اخذ حضانت فرزند دختر، اخذ حضانت فرزند پسر و حذف نام همسر از شناسنامه به ایرانیان مقیم داخل و خارج از کشور خدمات حقوقی رائه می دهد. لازم به ذکر است که طلاق توافقی بیشترین آمار دعاوی محاکم خانواده را تشکیل می دهد. سریع ترین راه طلاق برای ایرانی های داخل و خارج از کشور، طلاق توافقی می باشد. چنانچه به دنبال طلاق فوری و یا طلاق غیابی هستید، توصیه می شود مقاله بهترین وکیل طلاق توافقی تهران را مطالعه کنید.

بهترین وکیل حضانت چکونه حق حضانت دختر و پسر مقیم خارج از کشور را اخذ می نماید؟

 بهترین وکیل حضانت با اخذ وکالت کنسولی از زن و شوهر مقیم خارج از کشور، در سریع ترین زمان ممکن کلیه تشریفات قانونی دادخواست حضانت فرزند را بدون حضور زوجین انجام می دهد. ایرانیان داخل کشور نیز می توانند با اعطای وکالت به وکلای سایت وکیل معروف تمام مراحل طلاق توافقی از ابتدا ( اخذ گواهی عدم امکان سازش) تا انتها ( امضای دفاتر طلاق در دفترخانه)  را به وکیل محول نمایند.

 

وکیل حضانت فرزند بعد از طلاق:

سوالی که اکثر زوجین مطرح می نمایند این است که آیا امکان اخذ حضانت فرزند دختر یا پسر بعد از طلاق وجود دارد یا خیر؟ در جواب باید متذکر شد بله، شما می توانید با دلایل محکمه پسند و قانونی حضانت فرزند مشترک را بگیرید. البته این امر نیازمند دانش حقوقی و اشراف کامل به قانون جدید حضانت دارد. برای این امر شما باید ابتدا مبادرت به اخذ طلاق نمایید. در این جا نقش بهترین وکیل طلاق تهران بسیار حائز اهمیت است. چنانچه صلاح و مصلحت فرزند نزد پدر یا مادر در معرض خطر باشد و نگهداری فرزند توسط هرکدام از زوجین به دلایل مختفی به مصلحت نباشد، طرف دیگر می تواند از دادگاه صالحه سلب حضانت فرزند مشترک از طرف مقابل را تقاضا نماید. لازم به ذکر است سلب حضانت از پدر یا مادر، نیازمند دلیل متقن است که باید توسط خواهان حق حضانت به اثبات برسد.

 

وکیل حضانت فرزند دختر بعد از طلاق
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

حضانت فرزند دختر تا 7 سالگی با کیست؟

همانوطور که در قانون حمایت خانواده پیش بینی گردیده است، حضانت فرزند دختر و پسر تا 7 سالگی با مادر است. اما شرایطی ممکن است حادث شود که نگهداری فرزندان زیر 7 سال توسط مادر به صلاح نباشد. به عنوان مثال مادر اعتیاد داشته باشد و نهداری فرزندان توسط وی به صلاح نباشد. در این موارد زوج می تواند با اثبات ادعا، تقاضای اخذ حق حضانت فرزند دختر را نماید.

حضانت فرزند پسر تا 7 سالگی با چه شخصی است؟

حضانت و نگهداری پسر نیز تا 7 سالگی با مادر می باشد. چنانچه نگهداری فرزند پسر تا 7 سال به دلیل اعتیاد مادر یا ازدواج مجدد مادر و یا دلایل دیگر به صلاح طفل نباشد، پدر می تواند تقاضای اخذ حق حضانت نماید. در این صورت با اثبات ادعا، حضانت از مادر سلب می شود و به پدر اعطا می گردد.

 

حضانت فرزند دختر 7 تا 9 سالگی با کدام یک از والدین است؟

طبق قانون نگهداری دختر از 7 سال تا 9 سالگی با پدر می باشد. اما در این مورد نیز مادر می تواند در صورتی که یکی از موارد سلب حق حضانت توسط پدر از جمله اعتیاد مرد و یا بیماری روانی وی را در محکمه بع اثبات برساند، حق حضانت پدر را سلب کرده و حق حضانت را اخذ نماید. البته اثبات موارد سلب کننده حق حضانت پدر، با مدعی یعنی مادر می باشد. در اینجا نقش وکیل خبره امور خانواده بسیار پر رنگ می شود.

حضانت فرزند پسر 7 تا 15 سالگی بر عهده کیست؟

حضانت پسر از 7 تا 15 سالگی طبق قانون حمایت از خانواده با پدر وی می باشد. سن 15 سالگی سن بلوغ پسر بوده و بعد از آن دیگر فرزند پسر تحت حضانت نمی باشد. مادر می تواند با اثبات یکی از موارد مندرج در قانون    حضانت را از پدر سلب نماید. با سلب حق حضانت پدر، نگهداری فرزند به مادر محول می شود. هر چند اثبات موارد قانونی سالب حق حضانت پدر، در مواردی بسیار دشوار بوده و نیازمند دانش حقوقی و تخصص می باشد. توصیه می شود قبل از هر چیز با وکیل خبره و متخصص در امر حضانت مشاوره حقوقی انجام دهید.

حضانت دختر بالای 9 سال و پسر بالای 15 سال با چه شخصی است؟

طبق قانون، پسر بالای 15 سال و دختر بالای 9 سال دیگر تحت حضانت پدر یا مادر خود نیستند. این امر بدین معنا است که قانو گذار پیش بینی نموده است که پسر و دختر در این سنین عقل و شعور انتخاب دارند و می توانند انتخاب نمایند که با پدر زندگی کنند یا مادر. در واقع  دختر و پسر در این سنین الزام قانونی برای زندگی با هیچ کدام از طرفین ندارند و حق انتخاب دارند. در این خصوص محاکم تکلیفی بابت تصمیم گیری در خصوص حضانت ندارند و به اصطلاح این سنین خارج از سن حضانت می باشند. برای اطلاعات تکمیلی با وکیل خبره حضانت فرزند مشورت نمایید.

وکیل حضانت فرزند دختر و پسر بعد از 18 سالگی
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

حضانت فرزند خارج از کشور به چه نحو گرفته می شود؟

چنانچه دختر و پسر به تبع پدر و یا مادر خود در خارج از کشور زندگی می کنند و هر کدام از پدر یا مادر بخواهند حق حضانت فرزند را اخذ نمایند می توانند در محاکم ایران مبادرت به طرح دعوا نمایند. برای این امر کافی است به یکی از وکلای سایت وکیل معروف وکالت کنسولی بابت طرح دعوا اعطا نمایید و مدارک لازم و مدنظر وکیل را برای وی پست نمایید. وکیل حضانت فرزند با وکالت نامه کنسولی پدر یا مادر، مبادرت به طرح دادخواست حضانت در محاکم ایران می نماید. برای اطلاعات تکمیلی و بیشتر با وکیل متخصص حق حضانت تماس حاصل نمایید.

 

حضانت فرزند دختر و پسر بعد از 18 سالگی با کدام از ابوین است؟

همانطور که در بالا بیان گردید، دختر بالای سن 9 سال دیگر تحت حضانت پدر یا مادر خود نمی باشد و می تواند انتخاب نماید که قصد زندگی با کدام از والدین خود را دارد. مسلما دختر بالای 18 سال نه تحت حضانت است و نه تحت ولایت. این بدان معنا است که می تواند در کلیه مسائل شخصا تصمیم بگیرد. پسر نیز از این قاعده مثتثنا نمی باشد. جهت اطلاعات بیشتر با وکیل حرفه ای در دعاوی حضانت فرزند مشاوره حقوقی انجام نمایید.

 

حضانت فرزند بعد از فوت پدر:

حضانت فرزند دختر و پسر چنانچه در سنی باشند که نگهداری قانونا با پدر باشد، بعد از فوت پدر حضانت بر عهده مادر می باشد. با فوت پدر، حضانت به مادر منتقل می شود و چنانچه مادر از نگهداری فرزندان امتناع نماید حضانت و مسئولیت نگهداری فرزندان بر عهده جد پدری خواهد بود. در بسیاری موارد وکیل حضانت فرزند با وکالتی که از جد پدری دارد، به طرفیت مادر درخواست سلب حضانت از وی را می نماید.

طبق ماده 43 قانون حمایت از خانواده حضانت فرزندانی که پدرشان فوت می نماید با مادر آن ها است مگر اینکه دادگاه به تقاضای ولی قهری یا دادستان اعطای حضانت به مادر را خلاف مصلحت فرزند تشخیص دهند.

 

حضانت فرزند دختر بعد از طلاق:

همانطور که در فوق بیان گردید، اخذ حضانت دختر و یا پسر از سوی هر کدام از والدین، به سن فرزندان و دلایل و مدارک قانونی محکمه پسند جهت سلب حضانت طرف مقابل بستگی دارد. در بسیاری موارد بدون بهره از خدمات وکیل حضانت فرزند اثبات آن غیر ممکن خواهد بود. در اخذ حق حضانت، طلاق موضوعیت ندارد و دادگاه خانواده در صدور رای حضانت به سن بچه ها و موارد قانونی سلب حضانت توجه می نماید. طلاق زوجین باعث می شود که بحث حضانت در قانون مطرح شود و نگهداری فرزندان بعد از طلاق موضوعیت پیدا نماید. به زبان ساده تر زمانی که زوجین با یکدیگر زندگی می کنند و طلاق نگرفته اند نگهداری و حضانت فرندان مشترک با هر دو طرف است و بجث حضانت مطرح نمی شود.

وکیل گرفتن حق حضانت فرزند بدون طلاق
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

شرایط سلب حضانت فرزند از پدر:

طبق ماده 1173  قانون مدنی مادر با اثبات یکی از موارد مندرج در قانون مذکور، می تواند حضانت پدر را سلب نماید و دادگاه با اثبات موضوع، حضانت و نگهداری فرزندان را به مادر تفویض نماید. لارم به ذکر است اتبات موارد زیر نیازمند طرح درست و اصولی دادخواست توسط وکیل خبره حضانت فرزند می باشد.

طبق این ماده هرگاه در اثر عدم مواظبت یا انحطاط اخلاقی پدر یا مادری که طفل تحت حضانت اوست، صحت جسمانی و یا تربیت اخلاقی طفل در معرض خطر باشد، محکمه می تواند به تقاضای قیم او یا به تقاضای رییس حوزه قضایی هر تصمیمی که برای حضانت طفل مقتضی بداند اتخاذ کند. موارد مندرج در ماده به شرح زیر می باشند:

1_ اعتیاد زیان آور به الکل، مواد مخدر و قمار از سوی هر یک از والدین

2_اشتهار به فساد اخلاقی و فحشا

3_ ابتلا به بیماری های اعصاب و روان با تشخصی و تایید پزشکی قانونی

4_ سو استفاده از طفل یا اجبار او به ورود به مشاغل ضد اخلاقی مانند فساد و فحشا تکدی گری و قاچاق

5_ تکرار ضرب و جرح خارج از حدود متعارف تربیت فرزندان

 

شرایط سلب حضانت از مادر توسط وکیل خبره حضانت فرزند:

 

1_ اگر مادر در مدتی که حضانت طفل با اوست، مبتلا به جنون شود.

2_ چنانچه در مدت حضانت با فرد دیگری ازدواج کند.

3_ در صورت فوت مادر حضانت با پدر خواهد بود.

4_ چنانچه در نگهداری و تربیت طفل کوتاهی نماید و یا نگهداری طفل توسط مادر به مصلحت طفل نباشد.

وکیل ابطال وکالت بلاعزل حضانت فرزند
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

حق حضانت فرزند در عقدنامه:

زوجین می توانند هنگام عقد شرط نمایند در صورت طلاق، حضانت فرزندان با یکی از والدین باشد. در قانون مدنی به این نوع شرط، شرط ضن عقد گویند و مطابق ماده 10 قانون مدنی لازم الاتباع است. معمولا هر کدام از زوجین برای اخذ حق حضانت فرزندان به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می نمایند و سند محضری مستقل از عقدنامه دریافت می نمایند. اما به هرحال شروط مندرج در عقدنامه چنانچه خلاف شرع و یا قانون نباشد فی مابین طرفین لازم الاجرا است.

 

حضانت فرزند در صورت ازدواج مجدد مادر:

طبق قانون مدنی، در صورتی که مادر ازدواج مجدد نماید، حضانت از وی سلب خواهد شد و به پدر اعطا می شود. البته این موضوع باید مورد اثبات قرار بگیرد و صرف ادعا کافی جهت اخذ حضانت از سوی پدر نمی باشد. در مواردی اثبات این موضوع صرفا به تخصص وکیل متخصص حضانت فرزند نیازمند است.

گرفتن حق حضانت فرزند بدون طلاق:

اکثر عموم اعتقاد دارند که موضوع حضانت بعد از طلاق مطرح می شود و قبل از طلاق نمی توان تقاضای حضانت فرزندان را نمود. این باوری غلط است و در عمل ممکن است والدین به دلیل اختلاف، قبل از طلاق جدا و مستقل زندگی کنند. در این صورت بحث حضانت و نگهداری فرزندان مشترک موضوعیت پیدا می نماید و هر کدام از طرفین می توانند با استناد به مواد قانونی و دلایل و مدارک متقت و قانونی، سلب حضانت طرف مقابل را به اثبات نماید. البته اثبات این موارد نیاز به تخصص حقوقی وکیل حرفه ای حضانت فرزند دارد.

تصویر وکیل گرفتن حق حضانت فرزند بدون طلاق:
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

ابطال وکالت بلاعزل حضانت فرزند چکونه است؟

همانطور که می دانید وکالت بلاعزل به وکالتی گفته می شود که در آن موکل حق عزل وکیل را از خود سلب و ساقط می نماید. اما با این حال در شرایطی امکان ابطال وکالت بلاعزل وجود خواهد داشت. از جمله این موارد می توان به فوت و یا جنون موکل و یا وکیل، انجام موضوع وکالت توسط شخص وکیل، استعفای وکیل از وکالت، اقاله عقد وکالت بلاعزل از سوی طرفین، انحلال عقد لازمی که وکالت بلاعزل در آن شرط شده است اشاره نمود. در خصوص ابطال وکالت بلاعزل حضانت نیز می توان موارد زیر را به عنوان مواردی که باعث ابطال وکالت نامه بلاعزل حضانت می وشود نام برد:

1_ فوت و یا جنون دائمی و یا ادواری وکیل یا موکل در وکالت نامه

2­_ استعفای وکیل حضانت فرزند مشخص شده در قرارداد وکالت

3_ طبق ماده 1173 قانون مدنی مبنی بر عدم مواظبت، نگهداری و یا انحطاط اخلاقی پدر یا مادری که طفل تحت حضانت او است و تقاضای سلب حضانت توسط  اقربای طفل و یا رییس حوزه قضایی.

وکیل استرداد و حضانت فرزند قبل از طلاق
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

تاثیر ازدواج مادر بر حضانت فرزند به چه نحو است؟

مطابق قانون چنانچه مادر طفل تحت حضانت، مبادرت به ازدواج مجدد نماید، حضانت وی سلب می شود و حضانت به پدر منتقل می گردد. این مقرره قانونی در راستای مصلحت طفل بابت جلوگیری از اذیت و آزار نا پدری تصویب شده است. قانون گذار با تصویب این قانون مقرر کرده است که طفل با نا پدری بزرگ نشود و زمانی که پدر وی در قید حیات است، حضانت طفل را بر عهده پدر قرار داده است.

استرداد طفل قبل از طلاق:

موضوع استرداد طفل قبل از طلاق در شرایطی مطرح می شود که احدی از والدین طفلی را که تحت حضانت طرف مقابل است را مسترد ننماید یا بعد از ملاقات با طفل، از استرداد طفل خودداری نماید. در این صورت والدینی که حضانت طفل با اوست می تواند با طرح دادخواست استرداد طفل، از دادگاه صالحه استرداد طفل به صورت قانونی را مطالبه نماید. از آن جا که طرح دادخواست موضوعی تخصصی است بهتر است تنظیم آن را به وکیل خبره حضانت فرزند محول نمایید.

 

امتناع مادر از حضانت فرزند:

مطابق ماده 1172 قانون مدنی هیچ یک از ابوین حق نخواهد داشت در مدتی که حضانت طفل بر عهده وی است، از نگهداری فرزند امتناع نماید. در صورت امتناع یکی از والدین، حاکم باید با تقاضای دیگری یا احدی از اقربا حضانت ظفل را به هر یک از والدین که مسئولیت نگهداری فرزند مشترک بر عهده وی است، اجبار کند. در صورتی که اجبار ممکن یا موثر نباشد، حضانت را به خرج پدر و اگر پدر فوت شده باشد به خرج مادر تامین نماید. جهت کسب اطلاعات تکمیلی با وکیل حرفه ای حضانت فرزند تماس حاصل نمایید.

وکیل بخشش مهریه در قبال حضانت فرزند
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

انواع حضانت فرزند:

در یک تقسیم بندی کلی حضانت به دو دسته دائم و موقت تقسیم می شود.

حضانت موقت: حضانت موقت زمانی مطرح می شود که در خصوص حضانت فرزند فی مابین زوجین اختلاف است و دادگاه با صدور دستور موقت، حضانت موقت فرزند یا فرزندان مشترک را به احدی از والدین و یا یکی از اقوام آن ها می سپارد.

حضانت دائمی:

بحث حضانت دائمی به معنی این است که حضانت با توافق ابوین و یا تصمیم و رای دادگاه به یکی از والدین اعطا می شود. معمولا وقتی صحبت از اعطای حق حضانت به احدی از زوجین می شود، منظور حق حضانت دائمی است. وکیل خبره حضانت فرزند با بررسی شرایط هر پرونده دلایل متقن محکمه پسند را جهت اخذ رای حضانت دائمی ارائه می نماید.

 

اگر فرزند نخواهد ملاقات کند:

چنانچه فرزندان تمایل به ملاقات با پدر یا مادر نداشته باشند، نمی توان پدر یا مادری که حق ملاقات دارد را از ملاقات و دیدار با فرزندان محروم نمود. البته شخصی که حضانت با وی است می تواند دادخواستی مبنی بر کم کردن ساعت ملاقات تقدیم دادگاه خانواده نماید. هرچند توصیه می شود در صورت عدم تمایل یکی از فرزندان بهتر است برای حل مشکل فرزندان به مراکز مشاوره کودک مراجعه و از خدمات وکیل متخصص حضانت فرزند استفاده نمایند.

ایا حضانت قابل واگذاری یا اسقاط است؟

در جواب باید خاطر نشان کرد به استناد ماده 1168 قانون مدنی نگهداری اطفال هم حق و هم تکلیف ابوین می باشد. لذا احدی از والدین نمی توانند بر خلاف قوانین آمره تکلیف حضانت را به صورت کلی و دائمی به دیگری واگذار نماید. همچنین طبق قانون حضانت قابل اسقاط از سوی هیچ یک از زوجین نمی باشد.

 

وکیل قانون جدید حضانت فرزند
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

آیا مادر می تواند حضانت فرزند را به صورت دائمی بگیرد؟

در پاسخ باید اظهار داشت که مادر در صورت اثبات یکی از موارد مندرج در ماده 1173 قانون مدنی خواهان سلب حضانت از پدر و اخذ حق حضانت مادر شود. دادگاه خانواده بعد از اثبات موارد تصریح شده در قانون، مبادرت به صدور رای مبنی بر اعطای حق حضانت فرزند به مادر صادر می نماید. توصیه می شود جهت اخذ حق حضانت توسط مادر حتما با بهترین وکیل حضانت فرزند در تهران تماس حاصل نمایید و از خدمات حقوقی وکیل بهره ببرید.

 

بخشش مهریه در قبال حضانت فرزند:

پاسخ این سوال پر تکرار این است که بله طرفین می توانند با توافق یک دیگر این توافق را انجام دهند. در واقع مادر می تواند با بدل مهریه خود حق حضانت فرزندان مشترک حتی بعد از سن 7 سالگی را از زوج اخذ نماید. اما نکته مهم این که چنانچه زوج به هر عنوان پشیمان شود و یا مادر در نگهداری فرزندان خود کوتاهی نماید، با درخواست پدر و یا احدی از اقربا، در صورتی که حضانت مادر به مصلحت فرزندان نباشد، ممکن است بر خلاف توافق نامه رای صادر شود. البته طبق آرای صادره و رای وحدت رویه، با اعطای حضانت به پدر، مهریه بذل شده کماکان بر ذمه زوج باقی می ماند. در این خصوص راهنمایی های وکیل متخصص حضانت فرزند می تواند راهگشا باشد.

 

قانون جدید حضانت فرزند:

در حال حاضر دادگاه های خانواده در موضوع حضانت به دو قانون مراجعه و استناد می کنند. اولین قانون مرتبط با حضانت مواد قانونی 1168 الی 1179 قانون مدنی در خصوص نگهداری و تربیت اطفال است. قانون دوم که مورد استفاده و استناد قرار می گیرد قانون حمایت از خانواده مصوب سال 1391 می باشد.

نمونه برگه حضانت فرزند:

منظور از برگه حضانت فرزند همان وکالت نامه رسمی حضانت در دفترخانه یا رای قطعی صادر شده توسط دادگاه خانواده است. که در آن حق حضانت به احدی از ابوین اعطا گردیده است. برای اطلاعات تکمیلی با وکیل حضانت فرزند متخصص امور خانواده تماس حاصل نمایید.

 

دادخواست حضانت فرزند:

تحریر و تنظیم دادخواست حضانت نیازمند تخصص و مهارت در مسائل حقوقی می باشد. چرا که دادگاه خانواده بر اساس قانون و به استناد یکی از مواد قانونی مندرج در قانون مدنی و یا قانون حمایت از خانواده صدور به رای حضانت می نماید. و عموم مردم از قوانین، مواد و استنباط مفاهیم آن بی اطلاع می باشند. توصیه می شود جهت جلوگیری از اطاله دادرسی و هزینه، با وکیل متخصص در موضوع حضانت فرزند مشاوره حقوقی انجام نمایید.

 

مدارک دادخواست حضانت فرزند:

1_ عقدنامه یا مدرک مثبت طلاق

2_ شناسنامه خواهان( پدر یا مادر) که اسامی فرزندان مشترک در آن درج شده باشد

3_ شناسنامه فرزند تحت حضانت

4_ اصل مدارک و دلایل مثبت سلب حضانت طرف مقابل

5_ وکالت نامه محضری بایت حق حضانت در صورت وجود و یا وکالت وکیل حضانت فرزند

وکیل دادخواست حضانت فرزند
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

 جهت مشاوره حقوقی تلفنی یا چت در واتس اپ می توانید با شماره صابر عرب وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

شماره وکیل  09125370071

 

سخن پایانی:

بهترین وکیل حضانت فرزند وکیلی است که سابقه انجام پرونده های مرتبط با محاکم خانواده را دارد و به قانون جدید حضانت فرزند و عرف دادگاه ها آشنایی کامل دارد. برترین وکیل حضانت می بایست در رزومه حرفه ای خود، تجربه و سابقه وکالت انواع و اقشام دعاوی حضانت را دارا باشد. و اکثر دعاوی  خود را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد. از این روی به ایرنیان داخل و مقیم خارج از کشور توصیه می گردد قبل از هر عمل حقوقی در خصوص اخذ حق حضانت فرزند دختر یا پسر، با وکیل پایه یک دادگستری متخصص حق حضانت، مشاوره حقوقی تلفنی و یا آنلاین و اینترنتی انجام نمایید.

بهترین وکیل اخذ حضانت فرزند مشترک
بهترین وکیل حضانت دختر و پسر در تهران

جهت مشاوره حقوقی آنلاین می توانید با وکیل پایه یک دادگستری صابرعرب فشافویه تماس بگیرید.

شماره تماس  09125370071

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا